در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید
نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژیهای CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدلسازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون بهکارگیری بهروشها و تجربیات موفق سازمانها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.
یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانالهای ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با بهکارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطافپذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای جدید جا نماند.
اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستمهای CRM میتوانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندیها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی میتوانند موفقیت پیادهسازی سیستمهای CRM را به چالش بکشند.
راهکار حرفهای ارتباطات سازمانی
نرم افزار CRM تمام دادههای مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث میشود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمانها از سیستمهای CRM استفاده میکنند تا اطمینان حاصل نمایند که دادههای تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقهبندی و اصلاح هستند. ذینفعان میتوانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیمهای فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.
راهکار حرفهای خلق بینش، سنجش فعالیتهای بازاریابی و ارتقای ROI
مهمترین عامل جهت بهرهگیری از نرم افزار CRM در تیمهای بازاریابی شرکتها، اجرای کمپینها مطابق برنامهریزیهای انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامهریزی بهتری برای آن داشت.
تیمهای موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامههای بازاریابی و کمپینهای خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیمهای فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپینها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاعرسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامهها، همایشها، تخفیفات، جشنوارهها و ... از طریق نرم افزار crm قابل انجام و پیگیری است.
راهکار حرفهای افزایش فروش
CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهیهای لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه میدهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیمهای فروش کمک میکند تا تصمیمات دقیقتری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را میدهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.
پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشتها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط میکنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحتتر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمانهای پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آنها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیشبینی شده را رصد میکنند که در نتیجه میتوان مسیر طی شده را جهتدهی کرده تا به اهداف از قبل برنامهریزی شده دست یابند.
آشنایی بیشتر با راهکار فروش
راهکار حرفهای بهبود فرایند خدمات
ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جداییناپذیر تعهدات شرکتها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمترسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.
ارائه خدمات از کانالهای ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغههای مهم مدیران اجرایی محسوب میشود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار میگیرد.
راهکار حرفهای ارائه خدمات موبایلی
سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشنهای موبایل جهت دستههای مختلف ذینفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذینفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویسهای موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM میتوان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.
اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالبهای پیش فرض App سامانههای مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپهای موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام میشود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.
نرم افزار CRM شرکت سامانههای مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟
شرکت سامانههای مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرمهای حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آنها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آنها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش میگذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آنها میشود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آنها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند میشود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسبوکارها میتوانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفهجویی نمایند.
قابلیتهای اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث میشود تا خدماترسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصتهای بیشتری برای کسبوکارها ایجاد خواهد شد. قابلیتهایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمانها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی بهموقع و بهروزی را برای کمک به فرایندهای تصمیمگیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.
خرید پارکت لمینت را می توان یکی از بهترین ایده هایی دانست که برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل می توان از آن استفاده کرد.
این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
پارکت لمینت ها هم زیبا هستند و محیط منزل را دنج تر و صمیمی تر جلوه می دهند و هم معایب سایر کفپوش های رایج در دکوراسیون داخلی را ندارند. بنابراین اگر بودجه محدودی دارد و قصد دارید تنها با تغییر برخی از عناصر به دکوراسیون منزلتان جانی تازه ببخشید حتماً خرید پارکت لمینت را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال راهنمای انتخاب و خرید پارکت لمینت هستید، در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
خرید پارکت لمینت
پیش از آنکه بخواهیم به مبحث خرید لمینت بپردازیم بهتر است در ابتدا بدانیم که پارکت لمینت چیست؟ پارکت به پوشش هایی گفته میشود که معمولا از چوب و یا مشتقات آن ساخته می شوند و به اشکال مختلف قابل اجرا بر روی کف ساختمان میباشند. در گذشته بیشتر از مدل هایی که از چوب طبیعی بودند و در اشکال کوچک به صورت پازلی در کنار هم قرار میگرفتند استفاده میشد که آنها را با نام پارکت کف می شناسند؛ اما پارکت ها مشکلات فراوانی به همراه داشت که خرید پارکت لمینت جایگزین آن شد. از جمله آنها میتوان به تعمیر کردن و ساب و لاک زدن هر ساله اشاره نمود. اما امروزه با فناوری جدید انواع جدیدتری از کفپوش ها به بازار عرضه شده است که با نام پارکت لمینت یا لمینت کف شناخته می شوند. پارکت لمینت ها ظاهری بسیار شبیه به پارکت های تمام چوب دارند، با این حال مواد اولیه به کار رفته در آنها و مراحل پردازش و ساخت آنها کاملاً متفاوت است.
شرایط خرید پارکت لمینت
خوب قبل از اینکه اقدام به خرید پارکت لمینت کنید باید راجع به رنگ، متراژ، ضخامت و به طور کلی ویژگی های کلیدی این محصول آشنا شوید؛ در واقع دانستن این موارد به شما کمک خواهد کرد انتخاب محدودتر و درنهایت خرید پارکت بهتری داشته باشید، در ادامه به بررسی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.
انتخاب رنگ در خرید پارکت
پارکت لمینت ها در رنگ های متنوعی عرضه می شوند، شاید تا چند سال پیش خرید پارکت لمینت های تیره بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده بودند، اما اخیرا رنگ های روشن نیز جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده اند. رنگ های روشن و ملایم سفید، شیری، استخوانی، کالباسی و کرم از جمله رنگ های روشنی هستند که در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند.
قهوه ای، گردویی و ماهاگونی نیز از جمله رنگ های تیره پارکت لمینت محسوب می شوند؛ کفپوش های رنگ تیره علی رغم اینکه بسیار شیک هستند، برای فضاهای بزرگ و پرنور هم مناسب هستند و اغلب در پذیرایی های لاکچری استفاده می شوند.
بهترین مدل ها در خرید پارکت
کفپوش لمینت را می توان از نظر شکل ظاهری و ویژگی های سطح به گروه های زیر تقسیم کرد. درواقع برای خرید پارکت لمینت می توان یکی از این موارد را در نظر گرفت.
طرح چوب: در این مدل سطح با روکش پوشیده می شود که آن را بسیار به چوب شبیه می کند، این نوع رایج ترین مدل موجود در بازار است.
های گلاس: در مدل های گلاس طی فرآیندهای خاصی سطح براق و درخشان می شود، به نحوی که در انواع مرغوب مثل آینه تصویر در آن مشخص است، استفاده از آن در فضاهای بزرگ و تالارها توصیه می شود.
برجسته (Embossed): در این نوع برجستگی های ریزی روی سطح را پوشانده و ضمن افزایش اصطکاک سطح که مانع سر خوردن فرش روی آن می شود ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی دارد.
ساده: مدل ساده در ضمن سادگی جزو محبوب ترین پارکت لمینت ها می باشد و بدون طرح بوده و سطح صیقلی دارد.
شیاردار یا V-Groove: این محصول در ساختار خود میان هر یک از تایل ها درز یا شیار مشخصی وجود دارد، البته در مدل های دیگر نیز شیار وجود دارد با این تفاوت که در پارکت های وی گروو شیار ها کاملاً واضح است.
تفاوت پارکت و لمینت
به طور کلی تفاوت پارکت و لمینت را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد. در ادامه سعی داریم با برخی از این تفاوت ها آشنا شویم.
جنس پارکت لمینت و پارکت کف
پارکت نوعی از کفپوش است که به طور کامل از چوب طبیعی ساخته شده است و روی آن فرآیندهای دیگری انجام نمیشود؛ فقط چوب درخت را به الوار تبدیل کرده و سپس به ابعاد مناسب برش می دهند و آن را با چسب به کف می چسبانند.
البته در نهایت سطح کار را با ساب و لاک می پوشانند، این نوع پارکت نیازمند نگهداری ویژه می باشد و به دلیل قیمت بالای آن از محبوبیت بالایی برخوردار نیست؛ در مقابل پارکت، لمینت قرار دارد که دارای ساختار چندلایه بوده و برخلاف پارکت از چوب طبیعی تهیه نشده است.
سطح با لایه ای پرینت شده مشابه چوب طبیعی پوشانده می شود که آن را بسیار شبیه به چوب می کند، لبه های لمینت دارای برجستگی ها و فرورفتگی هایی ست که اصطلاحاً به آن کلیک گفته می شود.
تفاوت در نحوه نصب لمینت کف و پارکت
به عقیده بسیاری از کارشناسان حوزه ساخت و تولید؛ مهم ترین تفاوت پارکت و لمینت در نحوه نصب میباشد، به این صورت که برای نصب پارکت باید از چسب مخصوصی استفاده شود که اینکار در صورت ماهر نبودن نصاب، دردسرهای زیادی را به همراه خواهد داشت؛ بعد از اینکه چسب خشک شد سطح پارکت را ساب زده و بعد یک لایه لاک روی آن اجرا میکنند، تقریبا ۲۴ ساعت بعد از اجرای پارکت میتوان وسایل منزل را روی آن چید.
اما لمینت ها برای اجرا نیازی به چسب ندارند زیرا این محصولات در اطرف خود شیارهایی به نام کلیک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار میگیرند و قفل میشوند، در نتیجه میتوان سطح وسیعی را خیلی سریع و بدون دردسر لمینت کرد، از طرفی به خاطر اینکه برای نصب آن ها از چسب استفاده نمیشود به راحتی میتوان آن ها را جمع و در جای دیگری دوباره نصب کرد.
قیمت پارکت و قیمت لمینت
به طور کلی به این دلیل که پارکت از چوب خام تهیه می شوند پس تعجبی ندارد که قیمت پارکت بالاتر از قیمت لمینت باشد. لمینت کف از فیبر با چگالی بالا تهیه می شوند و به همین دلیل با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. به همین دلیل است که خرید پارکت را به افرادی توصیه می کنیم که بودجه محدودتری دارند.
نکاتی مهم خرید پارکت لمینت
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید به مغازه دکوراسیون مراجعه کرده و فروشنده با چرب زبانی از عدم آگاهی شما استفاده کرده و جنس بی کیفیت را با قیمت بسیار بالا به شما بدهد در این شرایط میتوان گفت خرید اینترنتی و اطلاع از نظرات کاربران و اعتماد کرد به برند اینترنتی یک شرکت بسیار بهتر خواهد بود؛ در ادامه سعی می کنیم با دادن یک سری اطلاعات مفید شما را در زمینه لمینت پارکت کمک کنیم.
هنکام خرید پارکت لمینت توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه ها هیچ گونه تعهدی نسبت به خریدار ندارند و در صورت هرگونه اشکال احتمالی، هیچ گونه موضوعی را قبول نمی کنند. به همین دلیل سعی کنید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و ترجیحا قبل از شروع کار با فروشگاه نمونه کارهای قبلی آن ها را ببینید؛
منبع: دکورچوب
علت جوش چانه چیست ؟ تا به حال با معضل جوش چانه روبرو بودهاید؟ آیا میدانید جوشهای کیستی چانه چیست؟ آیا میدانید جوش چانه نشانه چیست ؟ جوشها مهمانهای ناخوانده و بیخطری هستند که باعث آزار فرد میشوند؛ به خصوص زمانی که قرار است برای یک مهمانی مهم یا قرار کاری رسمی آماده شود و درست در همان لحظه متوجه یک یا چند جوش مزاحم بر روی چانه میشود.
در این مقاله قصد داریم در مورد در مورد جوش چانه صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و به دلیل بار پزشکی و علمی آن نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید(منابع بررسی شود)
جوشها و کیستهای روی چانه معمولا در اثر نوسانات هورمونی در بازههای مختلف سنی رخ میدهند. در صورت خفیف بودن جوشها میتوان آنها را در خانه به راحتی درمان نمود. اما در موارد شدید نیاز به درمانهای قوی زیر نظر پزشک دارد.در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
گاهی هم جوشهای کیستی چانه در اثر آلودگی، چربی، رشد باکتری در منافذ پوست و … ایجاد میشوند. اگر شما هم می گویید جوش چانه خستم کرده و نمیدانید درمان جوش چانه چیست ، اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا قرار است در اینجا ما در رابطه با جوش دردناک چانه صحبت کنیم تا بدانید علت جوش زیر چانه و گردن چیست و به شما کمک کنیم تا چارهای برای درمان انواع جوش کیستی روی چانه و آثار آن پیدا نمایید. پس تا آخر مطالب ما را همراهی کنید.
جوش زیر چانه و گردن نشانه چیست ؟ علت جوش چانه چیست؟
علت جوش زیر چانه و گردن چیست ؟ اکثر جوشها هنگامی بروز میکنند که منافذ پوست یا فولیکولهای مو بسته میشوند و چربیها زیر پوست جمع میشوند. علت بروز آکنه و جوش چانه چندان پیچیده نیست و میتوان با درمانهای پزشکی آنها را به راحتی از بین برد.
این دسته از جوشها بیشتر در سنین 15 الی 35 سال مشاهده میشود. براساس گزارشات و تحقیقات صورت گرفته میتوان از محل بروز جوش آکنه به علت و دلیل آن به راحتی پی برد. برای جوش های کیستی چانه 3 علت عمده وجود دارد که در زیر با مهمترین آنها آشنا خواهید شد.
علت جوش زیر چانه و فک می تواند رژیم غذایی نادرست باشد، در صورتی که جوشها بیشتر در وسط چانه ظاهر میشوند وقت آن رسیده که به سالم بودن رژیم غذاییتان شک کنید. معمولا افرادی که فاقد یک رژیم غذایی سالم و متعادل هستند در ناحیه چانه به خصوص وسط چانه دچار جوش میشوند. یکی دیگر از دلایل جوش چانه مشکلات رودهای است.
علت جوش دور لب و چانه ، مخصوصا در میان بانوان، نشانهای از اختلال هورمونی است. اگر در اطراف چانه دچار جوش کیستی شدهاید، احتمالا مبتلا به مشکلات هورمونی یا بهم ریختگی هورمون شدهاید. معمولا در دوران بلوغ، قاعدگی، بارداری و یائسگی شاهد این دسته از جوشها خواهید بود. در پاسخ به سوال ” جوش چانه نشانه چیست ؟ ” مشکلات هورمونی میتواند دلیل جوش چانه باشد. همچنین این نوع از جوش چانه از رایج ترین علت جوش در چانه خانمها است.
علت جوش زیر چانه و گلو می تواند استرس باشد. استرس موجب می شود که جریان خون به سمت صورت و سر افزایش یابد. به دلیل ترشح هورمون کورتیزول خونرسانی به سطح پوست به شدت افزایش می یابد و همین امر علت جوش روی چانه و ایجاد التهاب و قرمزی است.
از دیگر دلایل و علت جوش چانه میتوان به مواردی مانند کم خوابی، عصبی بودن، مصرف بیش از حد قهوه و مواد محرک اشاره کرد.
جوش چانه نشانه چه بیماری است ؟
در واقع در قسمت قبل به سوال ” جوش چانه نشانه چه بیماری است ” پاسخ دادیم اما تقسیم بندی گفته شده را نمیتوان به طور دقیق درست دانست.
بسیاری از افراد تمایل دارند که بدانند جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست ؛ در ادامه به طور خلاصه توضیح داده ایم که علت جوش زیر چانه چیست. اگر تمایل دارید که به صورت دقیق تر بدانید جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست ، می توانید به قسمت جوش زیر چانه نشانه چه بیماری هایی است مراجعه کنید.
همچنین در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات بلاگ رسمی وب سایت دکتر احمدعلی رجب پور، در خصوص علت جوش زیر چانه و فک و نیز راه های درمان جوش زیر چانه صحبت کرده ایم که می توانید با مطالعه دقیق این قسمت ها، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و بهترین راه را برای درمان جوش زیر چانه انتخاب کنید.
در هر صورت بهتر است درمان جوش های روی چانه را به موقع آغاز کنید؛ قبل از آنکه باعث آسیب دیدن بافتهای پوستی شوند. برخی دیگر از دلیل جوش چانه به شرح زیر میباشد:
علت جوش کیستی چانه :
یکی از شایعترین انواع جوش، جوش و آکنه کیستی در ناحیه چانه است که بیشتر در نوجوانان و زنان دیده میشود. علت جوش روی چانه این است که اکثر جوشهای کیست مانند بیشتر در اثر تغییرات و نوسانات هومونی رخ میدهند.
آندروژن نوعی هورمون است که مسئولیت تحریک سبوم را بر عهده دارد. تولید سبوم بیش از حد طبیعی باعث تجمع چربی در منافذ و ایجاد جوش میشود. از آن جهت که افراد در تمام دورههای زندگی ممکن است دچار نوسانات هورمونی شوند، جوش های کیستی در هر زمان میتوانند در هر قسمت از صورت به خصوص چانه ایجاد شوند.
البته براساس مطالعات مجله Clinical and Aethetic DermatologyTrusted Source جوشها میتوانند هشداری برای شروع افسردگی یا وجود اضطراب خفیف در زنان باشد.
استرس و اضطرابهای مداوم باعث میشود که بدن وارد یک حالت مبارزه شود و علاوه بر این که علت جوش زیر چانه و گلو است ، این موضوع یک تهدید برای سلامتی به حساب میآید. به همین خاطر، بدن به این حالت واکنش میدهد که نتیجه آن افزایش ترشح هورمون آدرنالین و کورتیزول خواهد بود. آدرنالین فشار خون و ضربان قبل را بالا میبرد. همچنین کورتیزول باعث آزاد شدن قندهای بیشتری در خون میشود. در نتیجه منافد بسته شده و جوشها ظاهر میشوند.
همانطور که مشاهده میکنید عوامل مختلفی در بروز جوش های کیستی نقش دارند. اما تعیین علت این مزاحمهای بیخطر کاری دشوار نیست. تنها کافی است به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید و در رابطه با علت جوش دور لب و چانه خود با او مشورت کنید.
علائم آکنههای کیستی:
آکنه کیستی چانه یکی از جدیترین نوع جوش روی چانه محسوب میشود. این جوشها کمی از جوشهای عادی بزرگتر هستند و عمق بیشتری دارند. به همین خاطر احتمال دارد بعد از بهبود باعث ایجاد حفره بر سطح پوست شوند. آکنههای کیستی کمی شبیه دملهای پوستی هستند. در زیر سایر خصوصیان جوشهای کیستی چانه آورده شده است:
جوش چانه یکی از شایعترین مشکلات پوستی است که راهکارهای درمانی بسیاری دارد. در صورت مواجه با جوشهای مزاحم و شدید بهتر است به یک متخصص پوست مراجعه کنید تا شما را بیشتر در این زمینه راهنمایی کند. در این مقاله از سری مقالات دکتر رجب پور به علت جوش در چانه و دلایل و علت جوش زدن چانه و این موضوع که جوش های زیر پوستی چانه نشانه چیست، پرداختیم و متوجه شدیم که علت جوش چانه نشانه چیست. همچنین به نحوه درمان جوش های روی چانه پرداختیم. در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید و یا نکاتی که از بیان آن غافل شدیم با ما و بقیه خوانندگان به اشتراک گذارید.
عصر یک روز وقتی خواهر وشوهر خواهر ابراهیم به منزلشان به میهمانی آمده بودند هنوز دقایقی نگذشته بودکه از داخل کوچه سرو صدایی شنیده شد. در این لحظه ابراهیم سریع از پنجره طبقه دوم نگاه کرد و دید شخصی موتور شوهر خواهرشان را برداشته و در حال فرار است و بقیه ماجرا.
اگر هرکدام از ما سبک و سیاق زندگی و چگونگی رفتار ومنش هرکدام از شهدای گرانقدرکشورمان را با دقت مرورکنیم به نکات اخلاقی و اجتماعی ارزنده و مفیدی دست پیدا میکنیم که در امور زندگیمان خیلی زیاد به کار میآید. مثلاً شهید با اخلاق و ورزشکار«ابراهیم هادی» که بچه میدان خراسان تهران بوده، در رفتارها وگفتارهایش درسها و آموزههای زیادی وجود داشته که یکی از آنها چگونگی امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح کار اشتباه و خطای انسانهاست. در کتاب «سلام بر ابراهیم» به شکلی زیبا و متنی روان و جذاب به زوایای مختلف زندگی این شهید والا مقام پرداخته شده که بخشی از آن را میخوانید، ماجرای دزد موتور و رفتار انساندوستانه ابراهیم را.
ابراهیم سریع به سمت درب خانه آمد و دنبال دزد دوید و هنوز چند قدمی نرفته بود که یکی از بچهمحلها لگدی به موتور زد و آقا دزده با موتور به زمین خورد. تکه آهنی که روی زمین بود دست دزد را برید و خون هم جاری شد. ابراهیم به محض رسیدن نگاهی به چهره پراز ترس و دلهره دزد انداخت و بعد موتور را بلند کرد و گفت: سوار شو! همان لحظه دزد را به درمانگاه برد و دست دزد را پانسمان کرد.
کارهای ابراهیم خیلی عجیب بود و شب هم با هم به مسجد رفتند و بعد از نماز ابراهیم کلی با اون دزد صحبت کرد و فهمید که آدم بیچارهای است و از زور بیکاری از شهرستان به تهران آمده و دزدی کرده است.
ابراهیم با چند تا از رفقا و نمازگزاران صحبت کرد و یه شغل مناسبی برای آن آقا فراهم کرد. مقداری هم پول از خودش به آن شخص داد و شب هم شام خورد و استراحت کردند. صبح فردا خیلی از بچهها به این کار ابراهیم اعتراض کردند. ابراهیم هم جواب داده بود: "مطمئن باشید اون آقا این برخورد را فراموش نمیکند و شک نکنید برخورد صحیح، همیشه کار سازه است."
پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان است؛ او در اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد؛ ابراهیم چهارمین فرزند خانواده بود؛ او در نوجوانی طعم تلخ یتیمی را چشید، از آنجا بود که همچون مردان بزرگ زندگی را پیش برد.
ابراهیم دوران دبستان را به مدرسه طالقانی رفت و دبیرستان را نیز در مدارس ابوریحان و کریمخان گذراند. او در سال ۵۵ توانست به دریافت دیپلم ادبی نایل شود. از همان سالهای پایانی دبیرستان، مطالعات غیردرسی را نیز شروع کرد؛ حضور در هیئت جوانان وحدت اسلامی و همراهی و شاگردی استادی نظیر مرحوم علامه «محمدتقی جعفری» بسیار در رشد شخصیتی ابراهیم مؤثر بود.
این شهید مفقود، در دوران پیروزی انقلاب شجاعتهای بسیاری از خود نشان داد؛ همزمان با تحصیل علم به کار در بازار تهران مشغول بود و پس از انقلاب در سازمان تربیتبدنی و بعد از آن به آموزش پرورش منتقل شد.
یکی از کارهای مهم ابراهیم در دوران جنگ انتقال مجروحان و شهدا از منطقه به عقب جبهه بود. گاهی اوقات پیکرهای مطهر شهدا در ارتفاعات بازیدراز بر شانههای ابراهیم مینشست تا به دست خانوادههایشان برسد.
منبع: همشهری آنلاین
هر آنچه باید در مورد بازسازی و دکوراسیون داخلی بدانید
بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در دنیای پر زرق و برق امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است. اولین چیزی که در بازسازی ساختمان مهم است توجه به کاربری ساختمان می باشد. سبک طراحی دکوراسیون داخلی، مدت زمان بازسازی، مصالح مورد نیاز و همچنین میزان هزینه در بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و همچنین خانه های ویلایی می تواند متفاوت بوده و جزئیات مخصوص به خود را داشته باشد. در ابتدای همین مطلب می توانید نمونه هایی از پروژه های بازسازی منزل مسکونی را مشاهده نمایید.
این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
بازسازی خانه یعنی چه
همانطور که در مطالب بالاتر نیز گفتیم بازسازی به معنای تعمیر و نو کردن خانه های قدیمی می باشد. از دید یک مهندس عمران و همچنین به صورت قانونی عمر مفید یک ساختمان 25 سال است. در طول این مدت ظاهر ساختمان، لوله ها و قسمت های مکانیکال ساختمان ممکن است دچار آسیب شده و عملاً نتوان از آن استفاده نمود. در این صورت با انجام یک بازسازی و تعمیر خانه می توان باز از سکونت و کار در آن ساختمان لذت برد و آسایش و امنیت داشت. با این تفاسیر می توان برای بازسازی خانه عمق تعریف نمود. هرچه خانه قدیمی تر و ویران تر بازسازی که باید روی آن انجام شود عمیق تر، تخصصی تر و متقابلاً پر هزینه تر می باشد. قابل ذکر است که سطحی ترین نوع بازسازی خانه نیز همان رنگ و نقاشی خودمان است که تقریبا هر دو سال خانه را از این رو به اون رو می کند.